Tranponders 01/02/2018

Beste piloten, Chers pilotes
FBA organiseert een inruilactie voor oude transponders en clones, voor elke oude transponder dat U inlevert bij uw club krijgt U 20€ terug.
Deze actie loopt tot eind maart.
Hou er rekening mee dat de meeste clubs upgraden naar de nieuwste decoders welke geen oude tranponders kunnen “lezen.
Ook zoals elk jaar geeft FBA ook weer de kans aan haar piloten om tegen een zeer voordelige prijs transponders aan te aankopen, (55€ januari 2018) de korting welke FBA aanbiedt is 42%.
FBA organise une action d'échange des anciens transpondeurs et les clones, pour tous les anciens transporteurs que vous fournissez à votre club vous obtiendrez €20 retour.
Cette action se déroule jusqu'à la fin mars.
S'il vous plaît garder à l'esprit que la plupart des clubs mettre à niveau leur décodeur et ces ne peuvent pas « lire » les vieux tranponders.
Aussi comme chaque année, la FBA donne également l'occasion à ses pilotes d'acheter un transpondeur de prix très bas, (€55 janvier 2018) la réduction qui offre FBA est de 42%.
Leo