BK Roeselare 15/9 - Nieuwe demo klasses

Post Date: 2/09/2019

BK Roeselare 15/9 - Nieuwe demo klasses

Beste piloten,

Vanuit de piloten is de vraag gekomen om het BK 1/10 elektro sportief hoogstaander te maken en meer nieuwe piloten aan te trekken. Ter voorbereiding van het seizoen 2020 hebben we beslist om op het laatste BK 2 demoklasses in te richten voor piloten met een FBA licentie of een Wildcard via de club. Indien deze klasses een succes blijken te zijn, kan er tijdens de sectievergadering gestemd worden om deze al dan niet in 2020 te laten plaatsvinden.

1. Stock 13.5

deze klasse volgt dezelfde reglementen als Stock 13.5 met uitzondering van:

13.5 motoren volgens de Efra lijst

blinky regelaar

vrije eindverhouding

1 set banden , dienen gemarkeerd te worden.

Alle piloten zijn toegelaten. Omdat het een demoklasse is, zullen er geen bekers voorzien worden. De klasse wordt verreden indien er minstens 5 piloten aanwezig zijn. Alle piloten toegestaan mits FBA licentie of Wildcard via club.

Fronti

17.5 motor volgens Efra lijst

Blinky regelaar, vrij

Enkel realistische FWD bodies.

• Banden, Ride Precut slick 24mm (#24025) of Hudy FWD Slick tires (#803040)

• Opgelet, dit is een demo klasse. Ze gaat enkel door indien er 5 betalende piloten zijn. Er dient geen aandenken voorzien te worden voor de deelnemende piloten. Alle piloten toegestaan mits FBA licentie of Wildcard via club.

<< Back to section