Club - 49 Miniatuur Racing Club Zwevegem vzw

Gregory Werniers

Pieter Saelens

Rico Claeys

Wij zijn een RC club die met elektrisch aangedreven telegeleide wagens rijden. Sinds 1985 hebben wij een vast onderkomen in het Ontmoetingscentrum De Brug, Zwevegem, Zuid-West-Vlaanderen, België.

Wij beschikken, als één van de weinige clubs over een permanent indoor circuit van 8x25 meter. Het indoor circuit is opgebouwd met naadvilt tapijt. Wij werken niet met een vaste layout, iedere maand wordt een nieuwe layout gebouwd. Op die manier dien je als piloot steeds de wagen opnieuw af te stellen en blijf je niet eindeloos rijden op hetzelfde circuit.

In de zomermaanden bieden wij onze leden ook aan om buiten (outdoor) te rijden. Hiervoor is voor ons lokaal een podium gebouwd. Hier wordt sinds 2016 niet meer gevarieerd met de layout.

Als club beschikken wij over rijklare demo wagens, met deze wagens kan u kennismaken met de hobby.

• Zaterdag: 14h-18h30 (Op clubkampioenschappen open om 13h)
  • Zondag: 9h-12h30

Lidgelden

• -16 jaar: 70€
  • + 16 jaar (vanaf jaar nadat men 16 jaar is geworden): 90€

Een daglicentie kost 5€. In de normale werking is dit op zaterdagmiddag of zondagochtend. Op momenten dat het lokaal een ganse dag open is wordt een dagprijs van 10€ gevraagd.